


- Karta podarunkowa(87)
- TORBY I PLECAKI(2)
- BIŻUTERIA(11)
- NAKRYCIA GŁOWY(2)
- SZALE I CHUSTY(0)
- PASKI(2)
- CHRISTMAS(15)
- SKARPETY(13)
- Plus Size(27)
- PIŻAMY(5)
- BODY(11)
- UBRANIA(551)
Nowości
Promocje

























Zwroty i reklamacje
Każdy sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.
Przykład:
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu, przyczyna reklamacji/zwrotu (opcjonalnie), data zakupu oraz wystąpienia wady. Nr konta na który mają zostać zwrócone środki.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem bądź fakturą (jeśli została wystawiona). W przypadku zwrotu jedynie części zamówienia, prosimy o dołączenie kserokopii paragonu bądź faktury.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
MADELINE BUTIK
UL. KOPERNIKA 2
26-300 OPOCZNO
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
MADELINE BUTIK
UL. KOPERNIKA 2
26-300 OPOCZNO
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Kupujący otrzyma na konto wyłącznie środki za zwrócony towar.
Regulamin odstąpienia od umowy zawartej na odległość znajduje się w zakładce "Regulamin" pkt.8.
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje