Menu kurtynowe

STREFA PROMOCJI
WIOSENNY  PŁASZCZ Z DŻETAMI RED ROSE
WIOSENNY PŁASZCZ Z DŻETAMI RED ROSE
399,90 zł 229,00 zł
SWETER ANGORA BRĄZOWY
SWETER ANGORA BRĄZOWY
199,00 zł 159,90 zł
SWETER ANGORA SZARY
SWETER ANGORA SZARY
199,00 zł 159,90 zł
SPÓDNICA GRANNY PEPIT
SPÓDNICA GRANNY PEPIT
129,90 zł 89,90 zł
FUTERKOWY KOSTIUM DWUCZĘSCIOWY BLUE SEA TURKUS
FUTERKOWY KOSTIUM DWUCZĘSCIOWY BLUE SEA TURKUS
319,99 zł 229,00 zł
szt.
SWETER Z SUKIENKĄ 2W1 LEOPARD
SWETER Z SUKIENKĄ 2W1 LEOPARD
299,90 zł 209,00 zł
SUKIENKA ROZPINANA MONICA czerwień
SUKIENKA ROZPINANA MONICA czerwień
219,99 zł 149,00 zł
NASZE BESTSELLERY
SWETEREK  LILLI POOP paski
SWETEREK LILLI POOP paski
99,90 zł
MAŁA CZARNA LOTTA  z piórami
MAŁA CZARNA LOTTA z piórami
179,90 zł
ŻAKARDOWA MARYNARKA CHOO
ŻAKARDOWA MARYNARKA CHOO
239,00 zł
SPÓDNICZKA MINI W GROCHY
SPÓDNICZKA MINI W GROCHY
109,90 zł
MARYNARKA LEOPARD panterka
MARYNARKA LEOPARD panterka
219,99 zł
BLUZA Z LAMPASEM LV karmel
BLUZA Z LAMPASEM LV karmel
139,00 zł
SWETER TOCHA ciepły beż
SWETER TOCHA ciepły beż
219,00 zł
SPÓDNICA ROMA
SPÓDNICA ROMA
119,00 zł
SUKIENKOWA KOSZULA B&W PASKI 2W1
SUKIENKOWA KOSZULA B&W PASKI 2W1
109,90 zł
Zwroty i reklamacje

Każdy sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.

Przykład:

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Hangar 89
Kliny 15, 
26-300 Opoczno

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Hangar 89

Kliny 15

26-300 Opoczno

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl